حزب‌الله لبنان: حمله آمریکا تجاوز آشکار به حاکمیت عراق است  
کد خبر: 3867590
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

حزب‌الله لبنان: حمله آمریکا تجاوز آشکار به حاکمیت عراق است  

گروه بین‌الملل ــ حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله شامگاه یکشنبه آمریکا به مواضع حشدالشعبی، اعلام کرد که این حمله تجاوز آشکار به حاکمیت، امنیت و ثبات عراق است. 

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «المنار»، جنبش حزب‌الله لبنان، امروز، 9 دی‌ماه، در بیانیه‌ای تجاوز آمریکا به مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق را به شدت محکوم کرد و آن را حمله آشکار به حاکمیت، امنیت و ثبات عراق و همه مردم این کشور به‌ ویژه نیروهای حشدالشعبی دانست که ید طولایی در مبارزه با تروریسم تکفیری دارند.
 
حزب‌الله لبنان در این بیانیه تأکید کرد: این حمله بار دیگر تأکید می‌کند که دولت آمریکا خواهان از بین بردن نیروهای قدرتمند عراقی است که قادرند با تروریست‌های داعش و عناصر افراطی که تحت حمایت آمریکا بوده و نقشه‌های خباثت‌آمیز آن را در منطقه به اجرا درمی‌آورند، مبارزه کنند.
 
در این بیانیه تأکید شده است: حمله آمریکا به مواضع حشدالشعبی عراق چهره اصلی آمریکا را فاش می‌کند و نشان می‌دهد که آمریکا دشمن ملت عراق، منافع آنان و حاکمیت حقیقی و آینده‌ای همراه با امنیت است.
 
حزب‌الله در پایان از خداوند متعال خواستار علو درجات برای روح شهدای این حمله تروریستی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه شد و به برادران عراقی در گردان‌های حزب‌الله عراق تسلیت گفت.

انتهای پیام
captcha